Η ΕΛΜΕ Φθιώτιδας θέτει τον Διευθυντή της ΔΔΕ προ των ευθυνών του

share on:

«Τα γεγονότα δεν παύουν να υπάρχουν επειδή αγνοούνται» Α. Χάξλεϋ

 

Ο Διευθυντής της ΔΔΕ Φθιώτιδας, όταν αναγκάζεται να απαντήσει σε ΟΜΟΦΩΝΕΣ καταγγελίες της ΕΛΜΕ, «απαντάει» σε όλα τ’ άλλα (με υπονοούμενα και χαρακτηρισμούς) αλλά όχι στα επίδικα.

Για να στηρίξει δε την «απάντησή» του υιοθετεί για τον εαυτό του και την ΔΔΕ χαρακτηρισμούς που δεν υπάρχουν στην ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ή άλλους που αφορούν την κείμενη νομοθεσία και τη στάση του Υπουργείου Παιδείας.

Ασφαλώς και δε συμφωνούμε με τις απόψεις του περί συνδικαλισμού (για όσους του ασκήσουν κριτική άλλοτε χρησιμοποιεί τον Μακιαβέλι!!! και άλλοτε τους χαρακτηρίζει «αυτεπάγγελτους εισαγγελείς»), καθώς εκείνος ασκεί την εξουσία που του έχουν εκχωρήσει, ενώ το συνδικαλιστικό κίνημα αγωνίζεται με τους συναδέλφους για καλύτερες συνθήκες εργασίας, δημόσια και δωρεάν παιδεία, αγωνίζεται ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές και αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων αλλά και στις αυθαιρεσίες της διοίκησης.

Επί των αρχικών ερωτημάτων:

  • Γιατί δεν έγινε η αναβάθμισή του ωραρίου της, όπως στους υπόλοιπους συναδέλφους; Εξαιρούνται οι εγκυμονούσες;
  • Γιατί εξωθήθηκε η συνάδελφος να αλλάξει πρόγραμμα; Εκεί επιτρέπονται οι εγκυμονούσες;
  • Δικαιούται η συνάδελφος να ζητήσει τροποποίηση τοποθέτησης για ένα κενό σε σχολείο το οποίο δεν είχε δοθεί μαζί με όλα τα άλλα, όταν μάλιστα επικαλείται τόσο σοβαρούς λόγους αλλά και «παραβλέψεις» της διοίκησης;
  • Είναι «νόμιμο» και «ηθικό» ένας εκπαιδευτικός, ο οποίος είναι ψηλότερα στους πίνακες των αναπληρωτών,  να τοποθετείται σε μακρινότερα από τον τόπο συμφερόντων του σχολεία, όταν ο ίδιος δεν το επιθυμεί σε αντίθεση με άλλον συνάδελφο που είναι χαμηλότερα στους πίνακες αυτούς; Είναι «νόμιμο»  και «ηθικό» ο κάθε Διευθυντής ΔΔΕ να τοποθετεί χωρίς καν εισήγηση από το ΠΥΣΔΕ της αντίστοιχης περιοχής (τα νομοθετήματα των εκάστοτε κυβερνόντων τους το επιτρέπει οδηγώντας αρκετούς από αυτούς στην αυθαιρεσία);

Επί της «απάντησης»:

  • Είναι ή δεν είναι τελικά «αφόρητες» οι εργασιακές συνθήκες της συναδέλφου;
  • Ανέλαβε η συνάδελφος υπηρεσία στις 5/9/2018; Παραιτήθηκε ώστε να μην προσληφθεί με πλήρες (αναβάθμιση ωραρίου); Είναι η άδεια εγκυμοσύνης παραίτηση;
  • Ανέλαβε υπηρεσία δια αντιπροσώπου για το νέο πρόγραμμα (τμήμα ένταξης) χωρίς να διακοπεί η άδεια της; Δεν ήταν ουσιαστικά μονόδρομος για το πλήρες ωράριο;
  • Εμποδίζουν σε άλλες περιπτώσεις οι «αυστηροί νομικοί περιορισμοί»;
  • Ποιος ευθύνεται που «η μητρότητα και η εκπαίδευση είναι και παράλογο και ανήθικο να βρίσκονται σε σύγκρουση ή αντιπαλότητα, αφού έχουν ως κοινό σημείο αναφοράς και αυτοπροσδιορισμού το παιδί»; Δεν συναντήθηκε το ΔΣ της ΕΛΜΕ με τον Διευθυντή ΔΔΕ, για να λυθεί το πρόβλημα χωρίς «σύγκρουση ή αντιπαλότητα»; Ποιος είναι «παράλογος» και «ανήθικος»;

Επί της ουσίας:

  • Υπάρχει κενό εκπαιδευτικού που η συνάδελφος, όταν αναγκάστηκε να δηλώσει, δεν υπήρχε ή δεν είχε δημοσιοποιηθεί, ενώ τώρα υπάρχει; Δικαιούται η συνάδελφος να ζητήσει τροποποίηση τοποθέτησης με τα νέα δεδομένα και ενώ προηγείται στους πίνακες αναπληρωτών αλλά και λόγω των «ειδικών συνθηκών»;
  • Είναι προστασία της μητρότητας τα 400+ χιλιόμετρα την ημέρα ή οι έξι (6) ώρες για μετακίνηση της συναδέλφου;

 

Καλούμε τον Διευθυντή της ΔΔΕ Φθιώτιδας, αντί να «απαντάει» για την μητρότητα, να κάνει πράξεις στήριξής της και να τροποποιήσει την τοποθέτηση της συναδέλφου στο σχολείο που δικαιούται και που παράλληλα την βοηθάει να  έχει τη φροντίδα του μωρού της, πράγμα αναγκαίο τόσο για την ίδια ως νέα μητέρα, όσο και για το μωρό  της.

 

Αφήστε μια απάντηση