Auto Moto

Ιστορικό «τρίποντο» για τη Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις 2022

Σε μια χρονιά που το Ράλι Ακρόπολις αναμφίβολα έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Hyundai Motorsport, έπειτα από 8 χρόνια πλήρους εμπλοκής ως κατασκευαστής, πέτυχε το πρώτο της «1-2-3» στο θεσμό!

Ήταν η υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ -η οποία αναβάθμισε την εικόνα ολόκληρου του θεσμού την Πέμπτη το βράδυ- αλλά και η καθολική επικράτηση της Hyundai στο τέλος του αγώνα τα στοιχεία εκείνα που θα μείνουν στην ιστορία, προσθέτοντας ακόμα μία χρυσή σελίδα του Ράλι Ακρόπολις σε όσα «γράφονται» επί πενήντα χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Η κορεατική ομάδα, κάτοχος δύο Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων στο WRC, χρειάστηκε να περιμένει οκτώ χρόνια μέχρι να προσθέσει και αυτό το επίτευγμα στο παλμαρέ της, συνδυάζοντάς το μάλιστα με την πρώτη της νίκη επί ελληνικού εδάφους. Αξίζει να αναφερθεί ότι η τελευταία φορά που ένας κατασκευαστής κατέκτησε και τα τρία σκαλιά του βάθρου στο Ράλι Ακρόπολις ήταν το 1989, οπότε η Lancia είχε κάνει το «1-2-3» με τρεις Delta Integrale και οδηγούς τους Miki Biasion, Didier Auriol και Alessandro Fiorio.

Από χθες το βράδυ όλα έδειχναν ότι η Hyundai είχε όλες τις προϋποθέσεις για να φτάσει σε αυτό το ιστορικό αποτέλεσμα. Οι Thierry Neuville, Ott Tanak και Dani Sordo βρίσκονταν στις τρεις πρώτες θέσεις, και το μόνο που χρειάζονταν ήταν ο Ισπανός να κρατήσει τον Elfyn Evans με το Toyota Yaris Rally1 πίσω του. Η τύχη χαμογέλασε από νωρίς στη Hyundai, αφού το Yaris παρουσίασε πρόβλημα στο τούρμπο πριν από την πρώτη ειδική της ημέρας, με αποτέλεσμα ο Evans να εγκαταλείψει. Λίγη ώρα αργότερα, η Hyundai έδωσε σαφείς εντολές στους οδηγούς της να διατηρήσουν τις θέσεις τους, διασφαλίζοντας έτσι το ιστορικό αποτέλεσμα.

Με τη νίκη του στη Wolf Power Stage, o Ott Tanak κατέκτησε επιπλέον πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθειά του για τον τίτλο, όπου αντίπαλός του παραμένει ο Kalle Rovanpera. Η εγκατάλειψη του Evans το πρωί επέτρεψε στον Pierre-Louis Loubet να αναρριχηθεί στην 4η θέση, ισοφαρίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει σημειώσει στο Πρωτάθλημα. Μία θέση πιο πίσω βρέθηκε ο ομόσταβλός του στην M-Sport Ford, Craig Breen, ο οποίος κατάφερε να επιστρέψει ψηλά στην κατάταξη μετά το κλαταρισμένο ελαστικό της Παρασκευής. Ο Takamoto Katsuta κράτησε ψηλά τη σημαία της Toyota τερματίζοντας έκτος, αν και στην ιαπωνική ομάδα μάλλον θα προτιμούσαν να ξεχάσουν το φετινό Ακρόπολις.

Η εγκατάλειψη πολλών πληρωμάτων με αυτοκίνητα Rally1 έφερε ψηλά στην κατάταξη τους οδηγούς της κατηγορίας WRC2. Έτσι, ο Φινλανδός Emil Lindholm με το Skoda Fabia Rally2 σημείωσε τη δεύτερη νίκη του στο θεσμό για φέτος, έπειτα από εκείνη που πέτυχε στην πατρίδα του, τερματίζοντας παράλληλα και στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης. Δεύτερος τερμάτισε ο Nikolay Gryazin με ίδιο αυτοκίνητο, καταφέρνοντας να αποφύγει τα προβλήματα. Η σπουδαία επίδοση του αγώνα, όμως, ήρθε από τον Κύπριο Αλέξανδρο Τσουλόφτα, που με τον Ross Whittock στο δεξί μπάκετ του Volkswagen Polo GTI κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία, υποσκελίζοντας στην τελευταία ειδική του αγώνα, τη Wolf Power Stage, τον Eyvind Brynildsen και εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την άτυχη στιγμή του Johan Rossel.

Στο JWRC η αγωνία κράτησε μέχρι το τέλος, με τον Robert Vivres να κατακτά το Πρωτάθλημα Νέων! Ο νεαρός Εσθονός εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των αντιπάλων του και οδηγώντας με μεγάλη ωριμότητα εξασφάλισε το έπαθλο, που μεταφράζεται σε τέσσερις αγώνες στο WRC2 την επόμενη χρονιά. Πάντως, ο Βρετανός Jon Armstrong προσπάθησε μέχρι το τέλος να κάνει το μεγάλο comeback, αλλά εντέλει δεν τα κατάφερε.

Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, την πρώτη θέση κατέκτησαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος με το Hyundai i20 N Rally2, με τον Έλληνα οδηγό να μην αποδίδει σύμφωνα με τα υψηλά του στάνταρντ, λόγω του ότι διανύει μετεγχειρητική περίοδο. Δεύτεροι ακολούθησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα Skoda Fabia Rally2, οι οποίοι είχαν μια έξυπνη στρατηγική που τους έφερε ψηλά στον τερματισμό. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3, εντυπωσιάζοντας στην πρώτη τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Όσον αφορά την κατηγορία RC4, την πρωτιά κατέκτησαν ο Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου με το Peugeot 208 Rally4, κινούμενοι γρήγορα και αποφεύγοντας τα προβλήματα που θα τους έθεταν εκτός. Πίσω τους, οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους με το Peugeot 208 Rally4, αλλά δεν κατάφεραν να καλύψουν το χρόνο που έχασαν την πρώτη μέρα.

To Ράλι Ακρόπολις 2022 τα είχε όλα! Αγωνία, δράμα, ανατροπές και έντονο ανταγωνισμό, αποδεικνύοντας για μία ακόμη χρονιά πως συγκαταλέγεται στους κορυφαίους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Ένα Ράλι που αφήνει ανεξίτηλο το στίγμα του στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού!

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΟΔΗΓΩΝ

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE   «Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νίκη, γνωρίζαμε πως κάποια στιγμή θα έρθει. Ήμασταν επικεφαλής στο προηγούμενο ράλλυ, αλλά ένα μικρό λάθος μάς κόστισε τη νίκη. Είμαι χαρούμενος για την ομάδα, για το “1-2-3”. Είναι κάτι που αξίζουμε, έπειτα από όλη αυτή την προσπάθεια από όλους στην ομάδα. Έχουμε ακόμα περιθώρια βελτίωσης, αλλά αυτό το αποτέλεσμα δείχνει πως κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση».

 

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA   «Όλα είναι πιθανά μέχρι να τελειώσει το Πρωτάθλημα. Αλλά να το κάνεις μόνος σου είναι δύσκολο. Προφανώς η απόσταση είναι μεγάλη, δε σου κάνει κάποιος τέτοια δώρα συχνά».

 

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA  «Ήταν καλά. Έχασα λίγο χρόνο σε κάποιες ειδικές, αλλά στο τέλος δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα και καταφέραμε να διασφαλίσουμε την 3η θέση».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN   «Μας έλειψε η πρόσφυση στην αρχή. Σίγουρα σε ένα τέτοιο ράλι με μπόσικο χώμα δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα. Με τα μαλακά ελαστικά κάτι γινόταν, αλλά με τη σκληρή γόμα δυσκολευτήκαμε απίστευτα. Γνωρίζουμε καλά τι πρέπει να βελτιώσουμε, θα κάνουμε δοκιμές το επόμενο Σαββατοκύριακο. Πρέπει να κάνουμε το αυτοκίνητο να δουλέψει και να πετύχουμε το σωστο στήσιμο».

 

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON   «Ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο. Δεν είχαμε την απαιτούμενη ταχύτητα, είναι πραγματικά απογοητευτικό. Συμβαίνουν όμως αυτά. Μπορούμε να πάρουμε ένα μάθημα και να εστιάσουμε στο επόμενο ράλλυ».

 

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE    «Έτσι έχουν τα πράγματα. Η ταχύτητά μας ήταν καλή. Οφείλουμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι, να διατηρήσουμε το κίνητρο και να είμαστε καλοί στη Νέα Ζηλανδία».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM   «Ως ομάδα πρέπει να ερευνήσουμε και να καταλάβουμε τι πήγε στραβά. Πρέπει να αναλύσουμε προσεκτικά τα δεδομένα  και να γίνουμε καλύτεροι στο επόμενο σκληρό ράλλυ, αλλά και την επόμενη χρονιά. Αυτό είναι το βασικό μάθημα από αυτό το Σαββατοκύριακο».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON  «Ειμαι αρκετά χαρούμενος από την επίδοσή μου. Θα μπορούσαμε να τερματίσουμε τουλάχιστον τέταρτοι αν δεν εγκαταλείπαμε από μηχανικό πρόβλημα. Γενικά πιστεύω πως θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε μία θέση στο βάθρο. Είναι απογοητευτικό, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα».

#7 PierreLouis LOUBET / Vincent LANDAIS   «Σήμερα σταθήκαμε λίγο τυχεροί και τερματίσαμε 4οι. Είναι ένα φανταστικό ράλλυ, πολύ σκληρό. Η ομάδα τα πήγε περίφημα, έκαναν εξαιρετική δουλειά».

#20 Andreas MIKKELSEN / Torstein ERIKSEN   «Ελπίζαμε σε πολλά περισσότερα όσον αφορά τους βαθμούς. Κατά κάποιο τρόπο ήταν ένα ωραίο Σαββατοκύριακο, γιατί είχα να οδηγήσω flat-out πολύ καιρό. Πάντα έχεις στο μυαλό σου το Πρωτάθλημα, αλλά αν έχεις χάσει 10 λεπτά δε σε νοιάζει πια. Ήταν ωραίο που διατηρήσαμε αυτόν το ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από την Παρασκευή χωρίς να κάνουμε καθόλου λάθη. Αυτό ήταν το τελευταίο μας ράλλυ, τώρα έχουμε να κάτσουμε και να περιμένουμε να δούμε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι στη χρονιά που απέμεινε».

#21 Yohan ROSSEL / Valentin SARREAUD   Εγκατέλειψε στην ΕΔ16. Τούμπαρε.

#22 Teemu SUNINEN / Mikko MARKKULA  «Ήταν μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και αυτοκίνητα. Την Παρασκευή πήγαμε αρκετά καλά, το Σάββατο επίσης, και στο πρωινό loop ήμασταν δεύτεροι. Στην τελευταία ειδική, αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε. Αυτό είναι όμως το ράλλυ».

#23 Nikolay GRYAZIN Konstantin / ALEKSANDROV   «Ο αγώνας ήταν πραγματικά ωραίος, οι ειδικές ήταν καλές. Στο δεύτερο πέρασμα, οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές. Δεν είχαμε κανένα κλατάρισμα ούτε αντιμετωπίσαμε κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Διαχειριζόμασταν το ρυθμό. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στην ομάδα και στον συνοδηγό μου».

#25 Emil LINDHOLM Reeta / HÄMÄLÄINEN  «Περίμενα να έκανα έναν ωραίο αγώνα εδώ, αλλά δεν περίμενα να κερδίσω. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό. Δεν ήταν εύκολο να αποφύγουμε όλα τα πιθανά λάθη, το καταφέραμε, και αυτό είναι το νόημα σε αυτό το ράλλυ».

#28 Georg LINNAMÄE / James MORGAN   «Ήταν σκληρός, δύσκολος αγώνας, με πολλή ζέστη. Αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες, αλλά έτσι είναι τα ράλλυ. Τουλάχιστον, ο ρυθμός μας ήταν καλός».

#29 Fabrizio ZALDIVAR / Marcelo DER OHANNESIAN    «Δύσκολος αγώνας, μεγάλος και με πολλή ζέστη. Χάρηκα πολύ που είδα τόσο πολύ κόσμο στις ειδικές διαδρομές. Είμαι πολύ χαρούμενος που τερματίσαμε. Ανυπομονούμε να αγωνιστούμε και του χρόνου ξανά».

#36 Jorge MARTÍNEZ / Alberto ÁLVAREZ NICHOLSON   «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας προφανώς. Χθες είχαμε μία έξοδο και δεν μπορέσαμε να επιστρέψουμε. Αλλά είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί ήταν μια νέα εμπειρία για μας».

#40 Fabrizio ARENGI / Massimiliano BOSI   «Αυτή ήταν η πρώτη μου φορά εδώ και πραγματικά απόλαυσα τις ειδικές. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που μας παρακολούθησαν στις ειδικές. Ήταν πολύ διασκεδαστικό».

#41 Eduardo CASTRO / Fernando MUSSANO   «Ήταν πολύ δύσκολο. Είχα πολύ καλή αίσθηση του αυτοκινήτου. Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που τερμάτισα τον αγώνα. Ήταν εκπληκτικά για μένα».

#47 Γιώργος ΚΕΧΑΓΙΑΣ / Δημήτρης ΣΑΪΝΗΣ   «Δε μας πήγαν τα πράγματα καλά. Φτάσαμε όμως εδώ, το ευχαριστηθήκαμε, όλα καλά».

#49 Λάμπρος  ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ / Νίκος ΖΑΚΧΑΙΟΣ   «Τέλος καλο, όλα καλά. Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για μένα. Ίσως ο πιο δύσκολος που έχω κάνει στην καριέρα μου. Οι λόγοι ήταν εξωαγωνιστικοί, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα και ουσιαστικά ακολουθήσαμε ένα ρυθμό που μας έφερε στον τερματισμό. Σίγουρα, όσο περνούσαν οι μέρες γινόταν όλο και πιο δύσκολο. Σε εκείνο το σημείο προσαρμόσαμε αντίστοιχα και το ρυθμό μας».

#50 Αλέξανδρος ΤΣΟΥΛΟΦΤΑΣ / Ross WHITTOCK   «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, στην τρίτη θέση του WRC2, στη δεκάδα στο Παγκόσμιο, έχοντας γράψει τέτοιους χρόνους στην τελευταία ειδική.Φάνηκε ότι την ταχύτητα την έχουμε, αλλά χρειαζόμαστε χιλιόμετρα ακόμα».

#51 Χρυσόστομος ΚΑΡΕΛΛΗΣ / Λεωνίδας Μαχαίρας    «Εξαιρετική εμπειρία, καταφέραμε να φτάσουμε στον τερματισμό, αυτός ήταν ο στόχος μας. Είμαστε ευχαριστημένοι που είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε αυτή την εμπειρία».

#53 Βασίλειος ΒΕΛΑΝΗΣ / Ιωάννης ΒΕΛΑΝΗΣ    «Αυτό είναι το Ακρόπολις. Ένα ράλλυ σκληρό, πουέχει γράψει ιστορία. Μηχανές και άνθρωποι στα όρια. Τα καταφέραμε, είμαστε εδώ, χάρη στη στρατηγικη μας. Συγχαρητήρια στην ομάδα, ευχαριστώ τους χορηγούς μου».

 #54 Efthymios CHALKIAS / Andreas VIGKOS   «Είμαστε χαρούμενοι που επιστρέψαμε πίσω, παρά την εγκατάλειψη της πρώτης μέρας. Ο κόσμος μάς έφτιαξε τη διάθεση, ανταμειφθήκαμε από αυτό. Ήταν πολύ δύσκολο το Ακρόπολις, αλλά είναι μια γιορτή, το ευχαριστηθήκαμε».

#55 János PUSKÁDI / Barnabás GÓDOR   «Ήταν όμορφα, απίστευτα, αλλά πολύ πολύ δύσκολα. Ο αγώνας αυτός ήταν από τα πράγματα που θέλαμε να κάνουμε, και είμαστε πολύ χαρούμενοι που τερματίσαμε. Ευχαριστούμε την Ελλάδα και όλους τους ανθρώπους που βρίσκονται εδώ. Ήταν απίθανα που υπήρχαν τόσοι θεατές».

 #56 Georgios VASILAKIS / Konstantinos SOUKOULIS   «Ήταν ο καλύτερος αγώνας που έχω κάνει μέχρι τώρα. Είχαμε ρυθμό, ηρεμία και το ευχαριστηθήκαμε. Η οργάνωση ήταν καταπληκτική, όλα καλά».

#58 Sami PAJARI / Enni MÄLKÖNEN   «O αγώνας ήταν δύσκολος για εμάς και ουσιαστικά χάσαμε τις ελπίδες μας την Παρασκευή για ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε είναι να επιβιώσουμε. Θέλαμε να κερδίσουμε εμπειρία και να φτάσουμε στον τερματισμό».

#59 Jon ARMSTRONG / Brian HOY   «Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και φυσικά σκληρός. Είχαμε ένα κλαταρισμένο ελαστικό την Παρασκευή και χάσαμε χρόνο. Δεν μπορούσαμε πλέον να διεκδικήσουμε την πρώτη θέση, αλλά καταφέραμε να πλησιάσουμε στα 17 sec. Αυτό μας απογοητεύει ακόμα περισσότερο. Ακόμα και έτσι, είχαμε έναν καλό αγώνα».

#60 Robert VIRVES / Julia THULIN   «Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματά μου. Είμαι ανακουφισμένος που καταφέραμε που εντέλει καταφέραμε κάτι τόσο σημαντικό ύστερα από τόσο σκληρή δουλειά. Όλα λειτούργησαν ιδανικά.»

#61 Lauri JOONA / Mikael KORHONEN   «Είχαμε κάποια προβλήματα και αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε στην 9η Ε.Δ. Παρ’ όλα αυτά το διασκεδάσαμε».

#63 McRae KIMATHI / Mwangi KIONI   «Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Ήταν σκληρός, απαιτητικός και με πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Είμαι πολύ χαρούμενος που τερματίσαμε».

#65 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS   «Ωραίο ράλλυ, σκληρό. Όλα πήγαν καλά».

#66 Panagiotis ISMAILOS / Allan HARRYMAN  «Πρώτη φορά συμμετέχω σε τόσο μεγάλο αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μου φάνηκε πολύ δύσκολο. Ήταν μια μεγάλη εμπειρία, είμαστε χαρούμενοι».

#73 Savvas LEFKADITIS / Evangelos AKRATOS   «Πολύ ωραίος αγώνας. Είχαμε κάποιες ατυχίες, αλλά φτάσαμε στον τερματισμό και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είχαμε έντονο ανταγωνισμό και κάναμε κάποιες πολύ καλές ειδικές».

#74 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU   «Μαγική εμπειρία. Είναι πάρα πολύ δύσκολος αγώνας για τα προσθιοκίνητα, μικρά αυτοκίνητα. Η ζέστη υπερβολική, αλλά τέλος καλό, όλα καλά».

#75 Stefanos THEOCHAROPOULOS / Georgios KOTSALIS  «Ήταν πολύ ωραίο Ακρόπολις, με πάρα πολλές εκπλήξεις και εναλλαγές. Ήταν σκληρό για τα δικά μας δεδομένα, αλλά το ευχαριστηθήκαμε. Περάσαμε φανταστικά».

#76 Alejandro MAURO SÁNCHEZ / Diego SANJUAN DE EUSEBIO  «Οδηγήσαμε πολύ προσεκτικά και καταφέραμε να ανέβουμε στο βάθρο. Είναι η πρώτη μου φορά εδώ και ελπίζω να είμαι και εδώ του χρόνου».

#78 Theodoros KALAMARAS / Vasiliki PSARAKI  «Πολύ ωραίος αγώνας, δύσκολος, σκληρός, αλλά πολύ ωραίος. Ο στόχος είναι πάντα να τερματίζεις, και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που τα καταφέραμε».

#79 Anastasios KANELLOPOULOS / Konstantinos KOFINAS  «Ήταν μια νέα εμπειρία, πρώτη φορά στο Ακρόπολις. Μας άρεσε πολύ, το απολαύσαμε και διασκεδάσαμε. Ο στόχος για τερματισμό επετεύχθη».

#80 Charis KALTSOUNIS / Alexandros MATALIOTAKIS  «Μια χαρά. Είμαστε 45οι. Αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητο, τα ξεπεράσαμε, όλα καλά».

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ

 

CAR NO DRIVER CO-DRIVER TEAM / CAR TOTAL TIME
#11  T. NEUVILLE  M. WYDAEGHE  i20 N Rally1 HYBRID 3:34:52.0
#8  O. TÄNAK  M. JÄRVEOJA  i20 N Rally1 HYBRID 3:35:07.0
#6  D. SORDO  C. CARRERA  i20 N Rally1 HYBRID 3:36:41.7
#7  P. LOUBET  V. LANDAIS  Puma Rally1 HYBRID 3:38:34.2
#42  C. BREEN  P. NAGLE  Puma Rally1 HYBRID 3:39:01.0
#18  T. KATSUTA  A. JOHNSTON  GR Yaris Rally1 HYBRID 3:41:13.1
#25  E. LINDHOLM  R. HÄMÄLÄINEN  Fabia Evo 3:42:38.6
#23  N. GRYAZIN  K. ALEKSANDROV  Fabia Evo 3:43:14.7
#50  A. TSOULOFTAS  R. WHITTOCK  Polo GTI 3:45:45.8
#24  E. BRYNILDSEN  R. EILERSTEN  Fabia Evo 3:45:48.7
#29  F. ZALDIVAR  M. DER OHANNESIAN  i20 N 3:47:57.6
#30  G. GILL  G. MORALES  Fabia 3:50:27.7
#20  A. MIKKELSEN  T. ERIKSEN  Fabia Evo 3:50:32.4
#32  M. PROKOP  M. ERNST  Fiesta MkII 3:50:51.8
#69  K. ROVANPERÄ  J. HALTTUNEN  GR Yaris Rally1 HYBRID 3:51:41.0
#49  L. ATHANASOULAS  N. ZAKCHAIOS  i20 N 3:52:06.8
#22  T. SUNINEN  M. MARKKULA  i20 N 3:52:55.6
#35  A. KREMER  T. GOTTSCHALK  Fabia Evo 3:54:02.5
#60  R. VIRVES  J. THULIN  Fiesta Rally3 3:55:38.4
#59  J. ARMSTRONG  B. HOY  Fiesta Rally3 3:55:55.9
#28  G. LINNAMÄE  J. MORGAN  Polo GTI 3:56:20.6
#4  E. LAPPI  J. FERM  GR Yaris Rally1 HYBRID 3:59:31.0
#38  J. RIEU  J. ESCARTEFIGUE  C3 4:00:22.4
#53  V. VELANIS  I. VELANIS  Fabia Evo 4:00:48.8
#41  E. CASTRO  F. MUSSANO  Fabia Evo 4:01:00.5
#64  D. DOMINGUEZ  R. PENATE  Fiesta Rally3 4:02:20.1
#62  W. CREIGHTON  L. REGAN  Fiesta Rally3 4:03:09.7
#65  E. KARANIKOLAS  G. KAKAVAS  Fiesta Rally3 4:03:54.1
#44  G. GREENSMITH  J. ANDERSSON  Puma Rally1 HYBRID 4:06:26.4
#37  J. RAOUX  L. MAGAT  Polo GTI 4:08:34.2
#55  J. PUSKÁDI  B. GÓDOR  Fabia Evo 4:08:48.8
#40  F. ARENGI  M. BOSI  Fabia Evo 4:14:06.2
#45  D. SALVI  H. MAGALHÃES  Fabia Evo 4:16:01.7
#46  M. DÍAZ ABOITIZ  J. HEREU  Fabia Evo 4:21:09.7
#74  P. CHATZIMARKOS  M. TSAOUSOGLOU  208 Rally4 4:22:19.0
#57  D. SPANOS  S. GOTOVOS  Fabia Evo 4:23:39.4
#63  M. KIMATHI  M. KIONI  Fiesta Rally3 4:25:33.9
#66  P. ISMAILOS  A. HARRYMAN  Fiesta Rally3 4:25:46.7
#73  S. LEFKADITIS  E. AKRATOS  208 Rally4 4:32:57.3
#27  B. BULACIA  M. MARTI  Fabia Evo 4:34:05.0
#36  J. MARTINEZ  A. ÁLVAREZ NICHOLSON  Fabia Evo 4:35:49.0
#76  A. MAURO SÁNCHEZ  D. SANJUAN DE EUSEBIO  Clio Rally4 4:36:01.4
#58  S. PAJARI  E. MÄLKÖNEN  Fiesta Rally3 4:37:55.7
#51  C. KARELLIS  L. MACHAIRAS  C3 4:39:05.6
#43  C. COVI  M. LORIGIOLA  Fabia 4:45:10.1
#54  E. CHALKIAS  A. VIGKOS  Fabia Evo 4:46:27.5
#61  L. JOONA  M. KORHONEN  Fiesta Rally3 4:47:50.8
#47  G. KECHAGIAS  D. SAINIS  Fabia Evo 4:48:37.1
#75  S. THEOCHAROPOULOS  G. KOTSALIS  Fiesta 4:50:17.6
#56  G. VASILAKIS  K. SOUKOULIS  Fiesta 5:06:55.6
#78  T. KALAMARAS  V. PSARAKI  208 Rally4 5:10:13.4
#80  C. KALTSOUNIS  A. MATALIOTAKIS  Corsa Rally4 5:49:01.6
#79  A. KANELLOPOULOS  K. KOFINAS  208 Rally4 5:54:58.9

Σχετικές αναρτήσεις

Νεβίλ και Hyundai κυριάρχησαν σήμερα στο Ράλι Ακρόπολις 2022

efthia

Πήρε κεφάλι ο Λεμπ στο Ράλι Ακρόπολις

efthia

«Εκκίνηση» του Ράλι Ακρόπολις με την χθεσινή υπερειδική στο ΟΑΚΑ

efthia
Φόρτωση....

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο