Auto Moto

Πήρε κεφάλι ο Λεμπ στο Ράλι Ακρόπολις

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ με Ford προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλι Ακρόπολις μετά τη διεξαγωγή των έξι σημερινών ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 108,31 χιλιομέτρων.

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές της ημέρας και βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής, έχοντας 1.7 δευτερόλεπτα πίσω του τον -συμπατριώτη και «ομόσταυλό» του- Πιέρ-Λουί Λουμπέ.

Ο 48χρονος Λεμπ επικράτησε στις πρώτες τρεις σημερινές ειδικές (Λουτράκι 1, Χαρβάτι και Λουτράκι 2) και «σκαρφάλωσε» προσωρινά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ωστόσο ένα λάθος σε φουρκέτα της 5ης ειδικής (Δάφνη) τού κόστισε 6.6 δευτερόλεπτα. Αυτό εκμεταλλεύθηκε ο 25χρονος Λουμπέ και, σημειώνοντας -για πρώτη φορά στην καριέρα του σε επίπεδο WRC- τον ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική, τέθηκε επικεφαλής στον αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λεμπ.
Μάλιστα, ο Λουμπέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική της ημέρας (Λιβαδειά), με αποτέλεσμα να αυξήσει το υπέρ του προβάδισμα έναντι του Εσαπέκα Λάπι της Toyota (+7.8 δευτερόλεπτα), ο οποίος «έριξε» τον Λεμπ στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (+8.3 δεύτερα).

Όμως, στην τελευταία ειδική της ημέρας (Βωξίτες) ο Λεμπ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, καθώς ήταν 9.2 ταχύτερος από τον Λάπι. Παράλληλα, εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα του Λουμπέ (σ.σ. ο 25χρονος δήλωσε ότι είχε ένα θέμα με τα φρένα στο ξεκίνημα της ειδικής και κάποιο θέμα με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος, με αποτέλεσμα να είναι συντηρητικός στην οδήγησή του) και ήταν δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα ο Λεμπ να επιστρέψει στην κορυφή της γενικής, μολονότι στη διάρκεια της τελευταίας ειδικής το αυτοκίνητό του βρέθηκε στους δύο τροχούς, καθώς υπήρχε μια πέτρα στο έδαφος, την οποία το Ford χτύπησε στο πλάι, με αποτέλεσμα αυτή να «σηκώσει» το αυτοκίνητο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είχε τον… άχαρο ρόλο να «καθαρίζει» τον δρόμο για τους επόμενους, καθώς ξεκινούσε πρώτος την προσπάθειά του στις σημερινές ειδικές, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής, περίπου 68 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 N Rally 2 βρίσκεται 4 λεπτά και 15.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

Το Σάββατο (10/9) είναι η πιο… απαιτητική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με έξι ειδικές (Πύργος 1 & 2, Περιβόλι 1 & 2, «Ταρζάν» 1 & 2), συνολικού μήκους 147,98 χιλιομέτρων.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής (9/9) ημέρας, έχει ως εξής:

  1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Ford)      1 ώρα 12:11.9
  2. Πιέρ-Λουί Λουμπέ (Γαλλία/Ford)       + 1.7
  3. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Toyota)     + 8.7
  4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai)             + 16.0
  5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai)        + 22.2
  6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai)                + 31.1
  7. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford)    + 33.9
  8. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota)      + 34.5
  9. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota)  + 1:07.8
  10. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) + 1:38.9

ΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN    «Αύριο θα προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο. Σε αυτή την ειδική προσπάθησα απλώς να τερματίσω. Το αυτοκινητο άρχισε να συμπεριφέρεται περίεργα από το μέσο της ειδικής».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA   «Πίεσα πολύ για μια καλή θέση αύριο, αλλά όλες οι ειδικές ήταν ανηφορικές και δεν έχουμε υβριδικό σύστημα. Κουβαλάω 100 κιλά χωρίς λόγο. Έκανα ό,τι μπορούσα».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE   «Είμαι χαρούμενος που τελειώσαμε τη μέρα. Αύριο η θεση μας θα είναι καλύτερη, οπότε θα το ευχαριστηθούμε περισσότερο. Το αυτοκίνητο ήταν καλό και νομίζω πως θα το απολαύσουμε ακόμα περισσότερο αύριο».

#33 Elfyn EVANS Scott MARTIN    «Ήταν δύσκολα. Ήταν λίγο καλύτερα εδώ, αλλά μας έλειπε η πρόσφυση. Δεν ξέρω».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON   «Πάλευα όλη την ημέρα, δεν το απόλαυσα.Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ. Δεν είμαι ικανοποιημένος με τους χρόνους μου, αλλά έτσι έχει η κατάσταση. Είμαι απογοητευμένος, αλλά δεν έχει τελειώσει τίποτα».

#42 Craig BREEN / Paul NAGLE    «Η τσιμούχα της πόρτας έφευγε από τη θέση της και κολλούσε συνέχεια στο χέρι μου. Έτσι πάει όλη η μέρα».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM   «Είμαι ευχαριστημένος, για να πω την αλήθεια. Οδήγησα αρκετά καλά».

#19 Sébastien LOEB / Isabelle GALMICHE   «Αποφάσισα να πιέσω πολύ στην τελευταία ειδική. Έχασα χρόνο στην τελευταία, έπρεπε να τελειώσω με καλό ρυθμό».

#6 Dani SORDO / Candido CARRERA   «Κάναμε κάποιες αλλαγές, γνωρίζω την ειδική, πίεσα, ήθελα να μείνω ψηλά. Είναι καλό το αυτοκίνητο, αλλά η προηγούμενη ειδική ήταν στενή και γλιστρούσε. Δεν ήταν πολύ καλή μέρα, αλλά είμαστε εδώ».

#44 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON   «Είμαι χαρούμενος. Κάθε φορά που πατούσα φρένο, το πεντάλ πήγαινε στο πάτωμα. Δύσκολη ειδική, δεν πήγαμε άσχημα».

#7 Pierre-Louis LOUBET / Vincent LANDAIS   «Ειχαμε πρόβλημα με τα φρένα στην αρχή και με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος. Είμαι χαρούμενος, χάσαμε την πρώτη θέση για πολύ λίγο. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, να παλεύω για την κορυφή με τον Sebastien Loeb».

#20 Andreas MIKKELSEN / Torstein ERIKSEN  «Η σημερινή μέρα ήταν πολύ καλή για εμάς. Δεν έχουμε να διεκδικήσουμε κάτι, και για αυτό οδηγήσαμε προσπαθώντας να διατηρήσουμε έναν καλό ρυθμό. Δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα και όλα κύλησαν καλά. Χθες χάσαμε 10 λεπτά, και είναι θετικό ότι μπορέσαμε να συνεχίσουμε στον αγώνα και να διεκδικήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς για το Πρωτάθλημα».

#21 Yohan ROSSEL / Valentin SARREAUD  «Δε θα μπορούσα να πω ότι ήταν η τέλεια μέρα για εμάς. Δεν έχω αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου. Θα χρειαστεί να δουλέψουμε πάνω στο στήσιμό του. Θα αλλάξουμε τις αναρτήσεις και τις ρυθμίσεις στο πίσω διαφορικό».

#22 Teemu SUNINEN / Mikko MARKKULA   «Το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να συγκεντρωθώ στον εαυτό μου και να προσπαθήσω να βελτιώσω το αυτοκίνητο. Κάτι που έχω καταφέρει στους τελευταίους αγώνες. Εδώ αντιμετωπίζουμε δυσκολίες. Όταν το έδαφος είναι μαλακό έχουμε καλό ρυθμό, αλλά στα σκληρά κομμάτια χάνουμε χρόνο».

#23 Nikolay GRYAZIN Konstantin / ALEKSANDROV   «Ήταν μια άκρως ενδιαφέρουσα και μεγάλη μέρα. Για αυτό και είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ. Σε κάποια σημεία γλιστρούσε πολύ, αλλά αυτό είναι κάτι που αντιμετώπισαν όλοι. Θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η αυριανή ημέρα, ίσως να μη γλιστράει τόσο πολύ».

#24 Eyvid BRYNILDSEN/ Roger EILERTSEN  «Πάντα απολαμβάνω την Ελλάδα, και σήμερα ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς. Οι ειδικές ήταν δύσκολες. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν ένα κλατάρισμα στην 3η ειδική. Ανεβάσαμε το ρυθμό μας και αύριο θα προσπαθήσουμε να διεκδικήσουμε μία θέση στο βάθρο».

#26 Christopher INGRAM / Craig DREW   «Η σημερινή ημέρα ήταν πολύ δύσκολη. Χτυπήσαμε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο σε μία ε.δ. και χάσαμε περίπου τέσσερα λεπτά. Παρ’ όλα αυτά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Μπορούμε να κερδίσουμε κάποιες θέσεις, αφού οι χρόνοι μας ήταν ανταγωνιστικοί».

#27 Bruno BULACIA / Marc MARTI   «Ήταν μια καλή μέρα. Είχα καλή αίσθηση στο αυτοκίνητο, και όλα πήγαν καλά. Αύριο θέλουμε να συνεχίσουμε σε αυτόν το ρυθμό, αλλά ο στόχος μας παραμένει να τερματίσουμε τον αγώνα».

#28 Georg LINNAMÄE / James MORGAN    «Ήταν πολύ δύσκολη και απαιτητική ημέρα. Στην 1η Ε.Δ.. είχαμε κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητο, αλλά ευτυχώς καταφέραμε να το φτιάξουμε στο tyre fitting zone. Στο δεύτερο μισό τα πήγαμε λίγο καλύτερα, αλλά γενικά πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι. Θα μπορούσε να ήταν καλύτερα, αλλά και χειρότερα… Αύριο θα έχουμε την ίδια προσέγγιση. Θα προσπαθήσω να είμαι προσεκτικός, αφού είναι πολύ εύκολο να κάνεις ένα λάθος ή να πάθεις ένα κλατάρισμα».

#29 Fabrizio ZALDIVAR / Marcelo DER OHANNESIAN   «Ήταν μια μεγάλη μέρα, αλλά καλή για εμάς. Είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλά μόνο αυτό. Αύριο θα δούμε τι θα γίνει».

#30 Gaurav GILL / Gabriel MORALES   «Ολοκληρώσαμε τη μέρα, αλλά όχι όπως θέλαμε. Είχαμε πολλά προβλήματα και δεν κάναμε ούτε μία ειδική χωρίς να αντιμετωπίσουμε κάποιο. Είχε τόσο πολλή σκόνη κάποιες στιγμές, που έπρεπε να σταματήσουμε! Επίσης, είχαμε ένα κλατάρισμα, ενώ στράβωσε και ένας πίσω σύνδεσμος. Ακόμα απομένουν δύο μέρες και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιώσουμε τη θέση μας».

#31 Gregoire MUNSTER / Louis LOUKA  «Χθες είχαμε ένα πρόβλημα, αλλά σήμερα είναι όλα εντάξει. Κάνουμε τα χιλιόμετρα που θέλουμε και αποκτούμε εμπειρία. Βλέπετε, δεν οδηγούμε και τόσο συχνά σε τέτοιες επιφάνειες. Θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το set-up του αυτοκινήτου, την αίσθηση πίσω από το τιμόνι του και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο χώμα. Και τότε ίσως να πλησιάσουμε τους χρόνους των πρώτων».

#32 Martin PROKOP / Michal ERNST    «Σήμερα ήταν μια μεγάλη, αλλά καλή μέρα. Έμοιαζε με μέρα του Dakar! Συνέχεια μέσα στο αυτοκίνητο! Όμως, οι ειδικές ήταν πάρα πολύ ωραίες. Είμαστε ικανοποιημένοι με το αυτοκίνητο και την επίδοσή μας. Ο κινητήρας μας δεν αποδίδει και τόσο καλά στις υψηλές θερμοκρασίες. Όμως, το πλαίσιό του είναι εξαιρετικό».

#35 Armin KREMER / Timo GOTTSCHALK    «Δεν ήταν και τόσο άσχημα σήμερα. Είχαμε κάποια μικρά προβλήματα με τα φρένα, όπως και ένα κλατάρισμα στην 4η ειδική. Αύριο είναι μια μεγάλη μέρα και θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε την ίδια ταχύτητα. Και θα δούμε τι θα συμβεί».

#36 Jorge MARTÍNEZ / Alberto ÁLVAREZ NICHOLSON    «Ήταν μια καλή μέρα για εμάς. Προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε έναν καλό και ασφαλή ρυθμό. Κάναμε πολλές ειδικές χωρίς ενδιάμεσο σέρβις, για αυτό και είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθαμε ως εδώ χωρίς πρόβλημα. Αύριο θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε λίγο παραπάνω, έχοντας πάντα ως στόχο να τερματίσουμε τον αγώνα».

#37 Jean-Michel RAOUX / Laurent MAGAT   «Το Ράλι  Ακρόπολις είναι εξαιρετικά επίπονο για το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Έτσι, προσπαθούμε να επιβιώσουμε σε κάθε ειδική, για αυτό και είναι σημαντικό που βρισκόμαστε εδώ. Χάσαμε αρκετό χρόνο στην τελευταία ειδική, λόγω της σκόνης».

#38 Jonathan RIEU / Jules ESCARTEFIGUE    «Πάρα πολύ μεγάλη μέρα, αλλά πραγματικά την απόλαυσα. Το πρωί θα επιτεθούμε από την 1η ειδική». 

#39 Frédéric ROSATI / Loris PASCUAD    «Ήταν δύσκολη μέρα, σε σκληρές επιφάνειες και με πολλή σκόνη. Δύσκολες, αλλά ιστορικές-μυθικές ειδικές. Αύριο θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλους μας. Θα δούμε». 

#40 Fabrizio ARENGI / Massimiliano BOSI    «Είχαμε πολλά προβλήματα. Δε μου άρεσε το στήσιμο του αυτοκινήτου το πρωί, το επισκευάσαμε, αλλά δύο ειδικές αργότερα είχαμε πρόβλημα με τα φρένα. Το επισκευάσαμε και αυτό, αλλά δεχθήκαμε 50 δλ. ποινή διότι αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το συμπλέκτη. Σίγουρα, ήταν μια δύσκολη μέρα. Αύριο είναι μια καινούργια μέρα, διότι θα έχουμε σέρβις μετά τις τρεις πρώτες ειδικές και στόχος μας είναι να μαζέψουμε βαθμούς για το WRC Masters».

#41 Eduardo CASTRO / Fernando MUSSANO    «Το πρωί δεν ήταν και τόσο καλά, αλλά το απόγευμα ήταν καλύτερα. Το χώμα είναι πολύ σκληρό και είμαι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο. Αύριο η κατάσταση θα είναι παρόμοια».

#43 Carlo COVI / Michela LORIGIOLA    «Ήταν μια μεγάλη μέρα, που αποτέλεσε πρόκληση για όλους. Οι ειδικές ήταν απίστευτες. Κάποιες ήταν σκληρές, κάποιες μαλακές, άλλες γρήγορες ή πολύ αργές. Ουσιαστικά συναντήσαμε τα πάντα! Ήταν πολύ ωραίες. Αύριο θα συνεχίσουμε να διασκεδάζουμε και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε». 

#45 Diogo SALVI / Hugo MAGALHAES    «Είναι ένας μεγάλος αγώνας, και προσπαθώ να έχω έναν καλό ρυθμό. Κάποια κομμάτια ήταν πολύ σκληρά, αλλά και έτσι ο αγώνας είναι πολύ ωραίος. Το πλάνο είναι να ξεκουραστώ και να είμαι έτοιμος για αύριο».

#46 Miguel DÍAZ ABOITIZ / Jordi HEREU    “Είμαστε εδώ, και αυτό είναι πολύ καλό. Το πλάνο μας για αύριο, αλλά και γενικότερα, είναι να τερματίσουμε».

#47 Γιώργος ΚΕΧΑΓΙΑΣ / Δημήτρης ΣΑΪΝΗΣ    «Ωραία ήταν, μια χαρά – αφού γυρίσαμε εδώ όλα καλά. Αύριο το πλάνο μας θα είναι όπως σήμερα, να ξεκινήσουμε καλά. Από εκεί και πέρα, θα δείξει τι θα γίνει στην πορεία.

#48 Παναγιώτης ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ / Χρήστος ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ   Τούμπαραν και εγκατέλειψαν στην 7η Ε.Δ.

#49 Λάμπρος  ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ / Νίκος ΖΑΚΧΑΙΟΣ    «Είμαστε χαρούμενοι γιατί φτάσαμε στη Λαμία χωρίς να έχει το αυτοκίνητο μια γρατζουνιά, ούτε ένα λάστιχο και ούτε κάποιο πρόβλημα. Οι χρόνοι μας όμως χειροτέρευαν ειδική με ειδική. Η απραξία και ο τραυματισμός που είχα συνέβαλαν σε αυτό. Δεν έχω δυνάμεις, δεν έχω κουράγια. Αν αύριο ξυπνήσουμε και αντέχουμε καλώς, αλλιώς θα κόψουμε ρυθμό να πάμε να τερματίσουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό για τους χορηγούς μας. Πρώτοι είμαστε, άλλωστε, με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο Έλληνα».

#48 Παναγιώτης ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ / Χρήστος ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ   Τούμπαραν και εγκατέλειψαν στην 7η Ε.Δ.

#49 Λάμπρος  ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ / Νίκος ΖΑΚΧΑΙΟΣ    «Είμαστε χαρούμενοι γιατί φτάσαμε στη Λαμία χωρίς να έχει το αυτοκίνητο μια γρατζουνιά, ούτε ένα λάστιχο και ούτε κάποιο πρόβλημα. Οι χρόνοι μας όμως χειροτέρευαν ειδική με ειδική. Η απραξία και ο τραυματισμός που είχα συνέβαλαν σε αυτό. Δεν έχω δυνάμεις, δεν έχω κουράγια. Αν αύριο ξυπνήσουμε και αντέχουμε καλώς, αλλιώς θα κόψουμε ρυθμό να πάμε να τερματίσουμε γιατί είναι πολύ σημαντικό για τους χορηγούς μας. Πρώτοι είμαστε, άλλωστε, με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο Έλληνα».

#50 Αλέξανδρος ΤΣΟΥΛΟΦΤΑΣ / Ross WHITTOCK    «Ήταν μια νέα εμπειρία για εμάς, είναι η πρώτη φορά που τρέχουμε σε αγώνα του WRC, νιώθω πολύ τυχερός που βρίσκομαι εδώ. Σιγά σιγά βρίσκουμε το ρυθμό μας και πιστεύω πως τις επόμενες δύο μέρες θα πάμε πολύ καλύτερα. Θα πιέσουμε περισσότερο, είναι άλλωστε ειδικές που γνωρίζουμε καλύτερα».

#51 Χρυσόστομος ΚΑΡΕΛΛΗΣ / Λεωνίδας Μαχαίρας   «Τέλος καλό, όλα καλά. Μια μοναδική εμπειρία, μια πολύ δύσκολη μέρα, που για εμάς δεν ξεκίνησε καλά, λόγω των ελαστικών και κάποιων προβλημάτων που είχαμε με το αυτοκίνητο, αλλά όλα καλά. Αύριο είναι μια καινούργια μέρα, στα μέρη μας είναι πιο φιλόξενα τα χώματα, θεωρώ ότι θα είναι καλύτερα για μας».

#53 Βασίλειος ΒΕΛΑΝΗΣ / Ιωάννης ΒΕΛΑΝΗΣ    «Η μέρα ήταν εντάξει, είχαμε κάποια θέματα, αλλά καταφέραμε να γυρίσουμε εδώ».

#55 János PUSKÁDI / Barnabás GÓDOR    «Είναι ένα πραγματικό Ράλλυ Ακρόπολις. Με σκόνη, ζέστη, ήλιο, πολύ κόσμο. Ήταν ονειρικό! Η ταχύτητά μας δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτήν των οδηγών στις πρώτες θέσεις. Μας αρέσει το αυτοκίνητό μας, το προσέχουμε και θέλουμε να το φέρουμε πίσω την Κυριακή».

#57 Διονύσης ΣΠΑΝΟΣ / Σωτήριος ΓΚΟΤΟΒΟΣ    «Σχετικά καλή ήταν η μέρα για εμάς. Ενώ είχαμε προσπαθήσει να πιάσουμε έναν καλό ρυθμό, η τελευταία ειδική είχε πολλή σκόνη και έπεσε το σκοτάδι, με αποτέλεσμα αυτό να μας στενοχωρήσει ιδιαίτερα. Αύριο θέλουμε να πάμε πιο γρήγορα, αφού περάσαμε την πρώτη δύσκολη μέρα».

#59 Jon ARMSTRONG / Brian HOY    «Ήταν μια δύσκολη μέρα. Δύσκολο ράλλυ. Είχαμε τρία κλαταρίσματα. Το τελευταίο λάστιχο το αλλάξαμε μέσα στην ειδική. Αλλά ήταν εντάξει, δεν κάναμε χρήση του superally. Χάσαμε πολύ χρόνο, αλλά βρισκόμαστε ακόμη στη μάχη του Πρωταθλήματος. Έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας και ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί».

#60 Robert VIRVES / Julia THULIN    «Ήταν μια δύσκολη μέρα. Προφανώς γνωρίζαμε πως οι ειδικές ήταν σκληρές. Αλλά ακόμα και στην προσπάθεια να οδηγήσουμε στρωτά είχαμε κλατάρισμα στην πρώτη κιόλας ειδική. Θα προσπαθήσω να φερθώ ιδιαίτερα έξυπνα και πιστεύω πως θα επωφεληθούμε. Αύριο θα διατηρήσω σταθερό ρυθμό».

#62 William CREIGHTON / Liam REGAN   «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είχαμε ένα κλατάρισμα το πρωί. Αλλά είναι ένα μακρύ και σκληρό ράλλυ. Είναι δύσκολο να βρεις τον σωστό ρυθμό. Έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας».

#63 McRae KIMATHI / Mwangi KIONI    «Είχαμε κάποια θέματα με το σύστημα διεύθυνσης, αλλά είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ. Αύριο θα προσπαθήσουμε να κάνουμε καθαρά περάσματα και να τερματίσουμε το ράλλυ».

#64 Diego DOMINGUEZ / Rogelio PEÑATE    «Ήταν μια μεγάλη μέρα, εξαντλητική, και είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ. Είναι η πρώτη φορά που ανταγωνιζόμαστε τους οδηγούς του JWRC. Eίχαμε ένα κλατάρισμα την πρώτη μέρα. Αλλάξαμε το set-up μέσα στη μέρα και μείναμε έκπληκτοι με τους χρόνους μας. Είμαι πολύ χαρούμενος και ανυπομονώ για την αυριανή μέρα».

#65 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS    «Προσπαθήσαμε να συνηθίσουμε το αυτοκίνητο. Αλλά κάποιες ειδικές ήταν κόλαση από τις πέτρες. Ευτυχώς, είχαμε μόνο ένα κλατάρισμα στην 3η ειδική. Στους Βωξίτες είχε πολλή σκόνη, αλλά και πέτρες στο δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο!»

#66 Panagiotis ISMAILOS / Allan HARRYMAN   «Είναι ένας πολύ μεγάλος αγώνας. Ξεκινήσαμε προσεκτικά και όλα πήγαιναν βάσει σχεδίου μέχρι την ΕΔ Λειβαδιά, όπου είχαμε ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά. Επίσης, στην τελευταία ειδική χάσαμε χρόνο με τη σκόνη, διότι βρεθήκαμε πίσω από ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αλλά είμαστε εδώ και αύριο θα συνεχίσουμε κανονικά».

#71 Georgios ATHANASOPOULOS / Spyridon BARDAKIS  «Δύσκολη μέρα. Πρωτόγνωρο για εμάς. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε Ράλλυ Ακρόπολις, αφού μέχρι σήμερα είχα λάβει μέρος μόνο σε αγώνες του εθνικού Πρωταθλήματος. Τα αυλάκια και οι πέτρες καθιστούν τις συνθήκες απίστευτα δύσκολες. Αν αύριο οι συνθήκες είναι καλύτερες, θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε».

#73 Savvas LEFKADITIS / Evangelos AKRATOS    «Σε γενικές γραμμές πήγαν καλά τα πράγματα. Στο Χαρβάτι δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε από τα αυλάκια των αυτοκινήτων. Μετά είχαμε και ένα κλατάρισμα, και χάσαμε κι άλλο χρόνο. Όμως, είμαστε εδώ. Αυτό είναι σημαντικό. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε σε έναν σβέλτο ρυθμό. Ο εφικτός στόχος είναι να κυνηγήσουμε τη 2η θέση στην κατηγορία».

#74 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU    «H σημερινή μέρα ήταν πολύ δύσκολη. Τα αυλάκια που δημιούργησαν τα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών, αλλά και οι πέτρες που άφηναν στο δρόμο έκαναν πολύ δύσκολο το έργο των μικρότερων αυτοκινήτων. Εμείς ευτυχώς καταφέραμε και βγήκαμε αλώβητοι. Αύριο θα οδηγήσουμε στο όριο!»

Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό «τρίποντο» για τη Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις 2022

efthia

Νεβίλ και Hyundai κυριάρχησαν σήμερα στο Ράλι Ακρόπολις 2022

efthia

«Εκκίνηση» του Ράλι Ακρόπολις με την χθεσινή υπερειδική στο ΟΑΚΑ

efthia
Φόρτωση....

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο