Στη Λαμία υπάρχουν λεφτά μόνο για… άρτο και θεάματα;…

share on:

Το τελευταίο χρονικό διάστημα το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας έχει γίνει αποδέκτης έντονων διαμαρτυριών αλλά και καταγγελιών για την απερίγραπτη κατάσταση των κτηριακών υποδομών στην οποία έχουν περιέλθει αρκετές σχολικές μονάδες εξ αιτίας κακοτεχνιών, αθέτησης εκτέλεσης προβλεπόμενων από συμβάσεις εργασιών με την ανοχή και επιδεικτική αδιαφορία του Δήμου Λαμιέων.

            Συγκεκριμένα, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις των Διευθυντών των σχολικών μονάδων (Κομποτάδων – Μεξιατών, Ειδικού σχολείου Λαμίας, κλπ) τις τηλεφωνικές επικοινωνίες, τα έγγραφα και τις παραστάσεις των ίδιων, οι υποσχέσεις των εχόντων την ευθύνη παρέμειναν ανεκπλήρωτες και ο χρόνος των καλοκαιρινών διακοπών παρήλθε με αποτέλεσμα η κατάσταση να επιδεινωθεί, τα μαθήματα να πραγματοποιούνται κάτω από αντίξοες και εξαιρετικά επικίνδυνες συνθήκες τις οποίες επιδεινώνουν τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

            Αντιλαμβανόμαστε τη στενότητα των οικονομικών του Δήμου, αλλά θεωρούμε αδιανόητο να βρίσκονται τα κονδύλια για την διοργάνωση ψυχαγωγικών καλοκαιρινών εκδηλώσεων και να μην προτάσσονται κατά την ιεράρχηση  των αναγκών οι μικροί μαθητές των σχολείων .

            Καλούμε το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαμιέων να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν άμεσα στην αποκατάσταση όλων των ζημιών και επισκευών των σχολικών μονάδων που έχουν ανάγκη, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και την απρόσκοπτη διδασκαλία των μαθημάτων, υποχρεώνοντας τον εκάστοτε εργολάβο να τηρήσει τόσο τα συμφωνηθέντα όσο και τα χρονοδιαγράμματα των συμβάσεων που έχουν υπογραφεί, χωρίς καμία ανοχή και κάλυψη.

            Δηλώνουμε απερίφραστα, τόσο εμείς όσο και οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας, ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε την πραγματοποίηση μαθημάτων σε ακατάλληλες και επικίνδυνες για την ασφάλεια των μαθητών αίθουσες διδασκαλίας και ότι θα διεκδικήσουμε δυναμικά τη βελτίωση και αναβάθμιση όλων των κτηριακών υποδομών των σχολικών μονάδων.

Αφήστε μια απάντηση