Περιφέρεια

Συνεργασία Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας – Marketing Greece για την προβολή της Εύβοιας και της Σκύρου

Η Marketing Greece και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ενώνουν τις δυνάμεις τους και μας αποκαλύπτουν δυο ξεχωριστούς και ιδιαίτερα αυθεντικούς προορισμούς, την Εύβοια και τη Σκύρο, μέσα από τη Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece.

Η Wanderlust Greece, μέσα από το νέο της βίντεο, μας μυεί στον μοναδικό κόσμο της Εύβοιας και της Σκύρου.

Ένα συναρπαστικό roadtrip, διάρκειας 11 ημερών, αναδεικνύει, μέσω αναμεταδόσεων και καθημερινών social media posts, την ιδιαίτερη προσωπικότητα, τη μακροχρόνια παράδοση και τη μαγευτική φύση των αυτών των δύο ξεχωριστών νησιών της Στερεάς Ελλάδας.

Με αφετηρία τη Χαλκίδα και με wanderlust παρουσιαστή τον Γιώργο Λέντζα, το video αποκαλύπτει τα καλά κρυμμένα μυστικά των προορισμών. Καταπράσινα τοπία και κατάφυτοι ορεινοί όγκοι εναλλάσσονται με γραφικά ακρογιάλια που σου δίνουν την αίσθηση ότι εσύ τα ανακάλυψες πρώτος. Χωριά και οικισμοί που έχουν παραμείνει αλώβητοι στο πέρασμα του χρόνου. Φιλικοί και πρόθυμοι να μοιραστούν τις κρυφές ομορφιές των νησιών κάτοικοι. Καθημερινές ασχολίες και τοπικά προϊόντα που δημιουργούν και διαμορφώνουν την κουλτούρα των τόπων. Εδώ όλα είναι αυθεντικά, αληθινά και με έναν ξεχωριστό τρόπο αβίαστα ισορροπημένα.

«H Στερεά Ελλάδα είναι ένας τόπος εκπλήξεων. Εκεί που πιστεύεις ότι την γνώρισες, σου αποκαλύπτει κάτι καινούργιο, κάτι μαγικό. Είναι η φύση, είναι οι άνθρωποι και ο πολιτισμός της που την κάνουν μοναδική. Χαίρομαι που η Wanderlust Greece με την καμπάνια της, μοιράζει σε όλο τον κόσμο την εμπειρία να απολαμβάνεις κάθε εκατοστό της Εύβοιας και της Σκύρου, σε μία ξεχωριστή γωνιά του πλανήτη» δήλωσε σχετικά ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος τόνισε ότι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας συνεχίζει να χρηματοδοτεί, να στηρίζει και να επιβραβεύει, κάθε προσπάθεια που κινείται στην κατεύθυνση προβολής της περιοχής σε όλο τον κόσμο.

«Οι εμπειρίες και τα τοπία που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της, μοιάζουν αστείρευτα μετά από αυτό το ταξίδι της Wanderlust Greece. Μια καμπάνια που έχει διττό σκοπό. Αρχικά να αναδείξει με έναν σύγχρονο και real time τρόπο τις αυθεντικές ομορφιές της χώρας μας και εν συνεχεία να δημιουργήσει πρωτότυπο περιεχόμενο, ικανό να προσδώσει προστιθέμενη αξία και να ενισχύσει τις δράσεις προβολής των προορισμών» τόνισε η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

Σχετικές αναρτήσεις

Η «Στερεά Υπεροχής» δίπλα στους παραγωγούς κι επαγγελματίες των Λαϊκών Αγορών

efthia

Υλοποίηση επενδύσεων για την εξοικονόμηση ύδατος στη Στερεά Ελλάδα

efthia

200.000 ευρώ από την Περιφέρεια Στερεάς για το Ράλι Ακρόπολις

efthia
Φόρτωση....

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο