Ελλάδα

Τσικνοπέμπτη 2019: Οδηγός θερμίδων…

Τσικνοπέμπτη 2019: Όσοι προετοιμάζεστε για το μέγα τσίκνισμα των ημερών και παράλληλα θέλετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, και να σας κουμπώνουν τα ρούχα και την επόμενη μέρα, δώστε βάση στα ακόλουθα: Καταρχάς μη φάτε και το μεσημέρι σα να μην υπάρχει αύριο.

Επειδή η μέρα έχει πολλούς θερμιδογόνους πειρασμούς, καλό θα ήταν να αποφύγετε τα τηγανιτά, όπως πατάτες κολοκυθάκια και τα συμπαρομαρτούντα και να συνδυάσετε τα κρέατα με φρέσκιες σαλάτες και βραστά ή ψητά λαχανικά εποχής.

Επίσης αποφύγετε τις σάλτσες που και λίπος έχουν και δεν κρύβουν την πραγματική γεύση των κρεάτων. Προτιμήστε άπαχα κομμάτια κρέατος (πουλερικά, ψαρονέφρι, «μάτι» της χοιρινής μπριζόλας).

Το κοτόπουλο είναι το πιο διαιτητικό κρέας

  • Μπριζόλα χοιρινή: 175 θερμίδες
  • Παϊδάκια αρνίσια : 444 θερμίδες. Αν αφαιρέσετε το λίπος, υπολογίστε 160 θερμίδες λιγότερες.
  • Λουκάνικο χωριάτικο (100 γραμμ.): 345 θερμίδες.
  • Η πιο διαιτητική επιλογή είναι αυτή του κοτόπουλου, το οποίο έχει 165 θερμίδες στα 100 γραμμάρια.

Σχετικές αναρτήσεις

Ανοίγουν παιδότοποι, λούνα παρκ, θεραπευτικά λουτρά και μασάζ

efthia

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω του 1,5 τόνου κατά τo τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

efthia

Αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας

efthia
Φόρτωση....

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο