Λαμία

Ενεργειακή αναβάθμιση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων στη Μεγάλη Βρύση

Τη σύμβαση του έργου «Ενεργειακή αναβάθμιση αίθουσας πολλαπλών χρήσεων Μεγάλης Βρύσης Δήμου Λαμιέων», προϋπολογισμού 60.000 ευρώ, υπέγραψε με τον ανάδοχό του σήμερα, ο Δήμαρχος Λαμιέων Πανουργιάς Παπαϊωάννου.

Στις εργασίες προβλέπονται επεμβάσεις που αποσκοπούν στη βελτίωση της ενεργειακής κατάστασης του κτιρίου αλλά και στην επισκευή και συντήρησή του.

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν:

  • Αντικατάσταση κουφωμάτων και υαλοπινάκων με νέα ενεργειακά.
  • Εφαρμογή συστήματος υγρομόνωσης – θερμομόνωσης στο δώμα.
  • Αντικατάσταση φωτιστικών με νέας τεχνολογίας LED.
  • Αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης – ψύξης με τελευταίας γενιάς κλιματιστικό.
  • Εξωτερικές επισκευές επιχρισμάτων – σκυροδεμάτων.
  • Εξωτερικούς και εσωτερικούς χρωματισμούς.

Το έργο είναι ενταγμένο στο «Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Υποδομών και Μεταφορών 2021-2025».

Σε δήλωσή του, μετά την υπογραφή της σύμβασης, ο Δήμαρχος Λαμιέων, Πανουργιάς Παπαϊωάννου, τόνισε: «Κάθε έργο που υλοποιούμε στις Κοινότητές μας, όπως η αναβάθμιση της αίθουσας της Μεγάλης Βρύσης, είναι ένα βήμα προς έναν Δήμο πιο σύγχρονο, πιο βιώσιμο και πιο κοντά στον πολίτη».

Σχετικές αναρτήσεις

5ο Θερινό Σχολείο «ΔΙ.ΑΣ» για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου

efthia

Υπάτη 1944–2026: Η Μνήμη Γίνεται Τραγούδι…

efthia

Πιάστηκαν στη Λαμία έμπορος και… πελάτες με ηρωίνη

efthia
Φόρτωση....