Λαμία

Νέο ΔΣ στο Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Λαμίας

Mετά την εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη Διοικητικού Συμβουλίου στο Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Λαμίας και των Κέντρων Υγείας, το νέο Δ.Σ συγκροτήθηκε σε σώμα σήμερα και έχει ως εξής:

Πρόεδρος: ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

Αντιπρόεδρος: ΜΠΕΣΙΡΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ (ΕΦΗ)

Γ. Γραμματέας: ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (ΣΑΣΑ)

Αναπλ. Γραμματέας: ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

Ταμίας: ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗ ΑΓΛΑΙΑ

Βοηθός Ταμία: ΒΛΑΧΑΚΗ ΑΓΛΑΙΑ

Έφορος: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ

Βοηθός Εφόρου: ΑΔΑΜ ΘΑΝΑΣΗΣ

Μέλος: ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ

Σχετικές αναρτήσεις

Υπάτη 1944–2026: Η Μνήμη Γίνεται Τραγούδι…

efthia

Πιάστηκαν στη Λαμία έμπορος και… πελάτες με ηρωίνη

efthia

Γιορτάστηκε χθες η 83η επέτειος από τη Μάχη της Παύλιανης

efthia
Φόρτωση....