Ένα νέο μεταγραφικό απόκτημα ανακοίνωσε σήμερα ο ΠΑΣ Λαμία, δύο εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.
Συγκεκριμένα αποκτήθηκε ο 24χρονος (26/4/2001) μέσος Δημήτρης Αλτάνης που προέρχεται από τα τμήματα υποδομών της Λαμίας καθώς έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στην Κ19 της ομάδας, ενώ έχει παίξει και στην Κ17 του Ατρομήτου.
Την προηγούμενη χρονιά ήταν παίκτης του Αστέρα Σταυρού στη Γ΄ Εθνική και στο παρελθόν έχει φορέσει τη φανέλα του Κιλελέρ, του Ηρακλή Λάρισας στην Α2 Εθνική, του Ατρόμητου Παλαμά, του Αετού Μακρυχωρίου και του Φωκικού Άμφισσας.

