ΑπόψειςΓιατί ανεβαίνουμε στα βουνάefthia30 Δεκεμβρίου 202530 Δεκεμβρίου 2025 Από efthia30 Δεκεμβρίου 202530 Δεκεμβρίου 20250269 Άνθρωποι με το πάθος του ψηλού βουνού, που το ζουν με τον ίδιο αφιλόκερδο τρόπο που οι άλλοι ζουν το πάθος των ιδεών....