Ελλάδα

Παράταση έως 17 Ιούλη για όλα τα προγράμματα Εξοικονομώ»

Τελικά, η συντονισμένη και επίμονη προσπάθεια απέδωσε καρπούς.

Μετά από τεκμηριωμένη παρέμβαση του βουλευτή , Γιώργου Κοτρωνιά, και του ΤΕΕ Ανατολικής Στερεάς Ελλάδος, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε επίσημα ότι δίνεται  επιπλέον χρόνος για την ολοκλήρωση των εργασιών στα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης.

 Η νέα, ενιαία προθεσμία για την ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διαδικασιών και εργασιών ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιούλη 2026, για την αξιοποίηση των χρηματοδοτήσεων των προγραμμάτων εξοικονομώ.

Η παράταση αφορά τα προγράμματα , Εξοικονομώ 2021, Εξοικονομώ 2023, Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους, Εξοικονομώ 2025, Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις.

Σχετικές αναρτήσεις

Προσοχή! Κυκλοφορεί παραπλανητική ιστοσελίδα …

efthia

Οι δανειολήπτες του Ν3869/10 περιμένουν τον επανυπολογισμό των τόκων

efthia

Συνεχίζονται αύριο οι Πανελλαδικές Εξετάσεις με τα Μαθηματικά

efthia
Φόρτωση....