Μετά από εισήγηση του Διοικητή’ της 5ης Υ.Πε. Φώτη Σερέτη και απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) εγκρίνεται εκ νέου η αναγνώριση του Παιδιατρικού Τμήματος του Γ.Ν Λαμίας ως κατάλληλου Κέντρου Εκπαίδευσης των Ειδικευομένων Ιατρών στην Ιατρική Ειδικότητα της Παιδιατρικής για ένα έτος.
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική απόφαση για την Παιδιατρική κλινική του Γ.Ν Λαμίας διότι με αυτό τον τρόπο θα ενισχυθεί με ειδικευόμενους Ιατρούς η κλινική του Νοσοκομείου.

