Στιγμές

Ο «ΣΥΝ στον Άνθρωπο» στην Ογκολογική του Νοσοκομείου Λαμίας

Με την ευκαιρία της “Παγκόσμιας Ημέρας Υγείας” ο φιλανθρωπικός σύλλογος “ΣΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ” πραγματοποίησε επίσκεψη στη μονάδα της Ογκολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Λαμίας.

Τις θερμές ευχές των μελών του συνόδευσαν δώρα αγάπης και ανακούφισης στους πάσχοντες συνανθρώπους μας.

Ο σύλλογος μας εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες στον Διοικητή του Νοσοκομείου Ανδρέα Κολοκυθά, στην ιατρό ογκολόγο κ. Κάππου, καθώς και στο νοσηλευτικό προσωπικό για την θερμή υποδοχή και την ενημέρωση των μελών μας σχετικά με το έργο και τους στόχους της μονάδας.

Σχετικές αναρτήσεις

Επίσκεψη – πεζοπορία στο Μαρτυρικό Δίστομο

efthia

Σοβαρά υγειονομικά ζητήματα στο κοιμητηρίου Αγ. Κων/νου

efthia

Γιόρτασαν οι έμποροι της Αμφίκλειας

efthia
Φόρτωση....