Περιφέρεια

Τον έπιασαν με 573 ναρκωτικά χάπια!

Από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Άμφισσας –Δελφών, συνελήφθησαν δύο ημεδαποί, προχθές σε περιοχή της Άμφισσας, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Ειδικότερα, συνελήφθη αρχικά ο ένας ημεδαπός, διότι στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 36 δισκία φαρμακευτικών σκευασμάτων, άνευ ιατρικής συνταγής, τα οποία, όπως προέκυψε, είχε προμηθευτεί από τον δεύτερο ημεδαπό συλληφθέντα, έναντι χρηματικού αντιτίμου.

Ακολούθησε νομότυπη έρευνα στην οικία του δεύτερου συλληφθέντα, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά 537 δισκία, διαφόρων φαρμακευτικών σκευασμάτων, άνευ ιατρικής συνταγής.

Την προανάκριση διενήργησε το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Άμφισσας – Δελφών.

Σχετικές αναρτήσεις

Για 5η χρονιά στη Στερεά Ελλάδα το «Sterea Run»

efthia

Διπλή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου την Πέμπτη στη Λαμία

efthia

Τα δρομολόγια των Κ.Α.Μ. από 22 έως 28 Ιούνη

efthia
Φόρτωση....