Φθιώτιδα

Πρωταπριλιά αρχίζει η λειτουργία του κυλικείου στο Κάστρο Λαμίας

Ο βουλευτής Φθιώτιδας Γ. Κοτρωνιάς με ιδιαίτερη ικανοποίηση κάνει γνωστό ότι, μετά από συνεχείς προσπάθειες και πιέσεις του προς τους αρμοδίους, το κυλικείο του Κάστρου Λαμίας από την 1η Απριλίου , ξεκινάει την λειτουργία του για το κοινό και ο χώρος του Κάστρου θα είναι προσβάσιμος στους πολίτες για αναψυχή.

Ο κ. Κοτρωνιάς υπογραμμίζει ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα ,ύστερα από πολλά χρόνια, για τη συνολική αξιοποίηση του Κάστρου, το οποίο αποτελεί ένα εμβληματικό ιστορικά , και ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους σημείο της Λαμίας.

Σχετικές αναρτήσεις

Συλλήψεις στα Καμένα Βούρλα για απάτες

efthia

Έκτακτη Συνεδρίαση σήμερα του Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π. Φθιώτιδας

efthia

Αντιστασιακές εκδηλώσεις την Κυριακή σε περιοχές του Δομοκού

efthia
Φόρτωση....